miercuri, 7 septembrie 2016

Piscotel la gradinita

Ma simt putin exclus si chiar invidios - oriunde ai merge zilele astea e pe baza de "back to school", deci ce ma fac eu care nu am treaba cu scoala? La mine nici macar "back to gradi" nu e pentru ca noi am revenit deja de la 1 august aici :)

Intorcandu-ma putin in timp trebuie sa spun ca am avut mare noroc cu bunicii care au fost langa noi in permanenta si s-au ocupat de copii, insa la un moment dat a devenit evident faptul ca junioarele au nevoie de companie de varsta lor, iar iesirile in parc nu erau suficiente. Cum trebuia sa trecem intr-o alta etapa, am trecut la cautarea unei gradinite. Stat sau privat? Aici nu am avut prea multe de cantarit, am mers pe privat din start. Foarte important era insa apropierea de casa, asa ca am redus lista la trei locatii pe care ne-am propus sa le vizitam, sa le evaluam, sa facem un punctaj...chestii de-astea stiintifice.

Prima vizita a fost la locatia cea mai apropiata de casa, pe care o si vedeam in fiecare dimineata in drum spre lucru. Luat copilul cu noi sa vada cum sta treaba si intram in curte - aici desi era august, destui copii la joaca iar fiica-mea, mare amatoare de societate s-a introdus imediat in mijlocul lor si a trecut la colorat, pictat etc. Noi am luat cladirea la vizitat, vazut bucataria, salile de clasa, sala de sport, discutat cu managerul etc. Cand am iesit sa nu mai putem sa luam copilul sa ne vedem de drum - ii placea deja la nebunie :) Pana acasa (si mult dupa aceea) ne-a vorbit numai despre cum vrea ea sa mearga la gradi, dar nu oriunde, ci la "acea" gradi! Ei bine, cum eu sunt intotdeauna atent la nevoile clientului, si cum si mie imi placuse atmosfera, alegerea a fost facuta, asa ca am scapat de alte vizite. Cum s-ar zice: vazut, placut, inscris!

Au trecut doi ani de atunci si nu avem nici un fel de regret legat de alegerea facuta, pentru noi este alegerea perfecta. Copilul este fericit, merge cu drag acolo in fiecare dimineata - la noi daca vrei sa o pedepsesti o ameninti ca o tii acasa :) Iar placerea asta a transmis-o si numarului 2, care anul asta intra in grupa mica, si ea merge cu acelasi entuziasm in fiecare dimineata. Am avut noroc, ce pot sa spun :)

Acum am o oarecare ingrijorare legata de scoala - peste un an incepem pregatitoarea si ma tem de un soc, dar despre asta la timpul potrivit. Bine ca la gradi au si program de after school, sa fie tranzitia mai usoara :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu