vineri, 9 septembrie 2016

Vaccinul

Cum ne apropiem de 5 ani, doctorita de familie ne-a anuntat ca piscotelul cel mare trebuie sa faca vaccin. Iar? Da, este unul dintre cele obligatorii. Ok, daca asa trebuie...facem, cum nu?

Trebuie sa spun ca sunt unul dintre cei care sunt pentru vaccinuri - noi le-am facut pe toate cele obligatorii si unele suplimentare de pe o schema voluntara recomandata de pediatru. Nu credem ca un copil e protejat cu incantatii sau mancare vegana sau mai stiu eu ce, asa ca din cand in cand ne transformam in niste parinti foarte rai care duc copiii la intepat. Ieri a fost o astfel de zi:)

Dilema inainte de toate: sa spunem sau nu copilului ce urmeaza sa se intample? Cum nu mai e un bebelus si nu o mai poti duce de nas chiar asa usor (desi mie imi mai iese cate o farsa din cand in cand) am decis ca e mai bine sa stie, sa nu ma trezesc la fata locului ca o pune de o drama cu lacrimi si tipete. A reactionat foarte bine, atat inainte cat si dupa - eu si cand ma duc la recoltare pentru analize ma duc cu inima stransa, fiica-mea nu are nici o treaba. A plecat chiar incantata de acolo, cu cateva jeleuri (desigur foarte sanatoas) primite de la doctorita. Dar pe langa jeleuri care vin si se duc repede, a mai primit niste piese de rezistenta numai bune de impresionat copiii de la gradi: un plasture (tati tati pe asta nu-l mai dau jos niciodata!)
si un abtibild cu un ursulet:
Desi am sperat ca le va pierde pe amandoua pana seara, dorinta nu mi s-a indeplinit...plasturele am reusit sa-l subtilizam la baie, dar ursuletul inca ne vegheaza in camera ei :)

Peste o luna trebuie sa mergem cu cea mica - acolo lucrurile nu mai sunt asa simple, trebuia sa-mi semene cineva si mie:) Dar mai e pana atunci...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu